Nu har det varit dött här ett tag..

S a k n a t   m i g   ?
Lovar ska bli bättre på det här... nu när man fick upp läsar siffrorna kanske man ska skriva lite också så att ni har nått att läsa...
hm..
Helgen har gått jävligt segt.. har inte gjort ett skit vilket iofs vart jävligt skönt.. dags att ta nya tag på jobbet imorgon också.. har bestämt mig för att hålla uppe det jag gjorde i fredags.. skulle ju inte va helt fel att komma in i matchen igen.
annars är det ju lön på onsdag vilket inte är helt fel .. kanske blir en öl efter jobbet då.. och sen är det ju löningsöl på fredag vilket brukar va kul ... så man har ju iaf saker att se fram emot den här veckan..

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket i mitt liv.. vet inte om jag har sagt att jag har klippt av mig hela håret och färgat det brunt.. om någon va intresserad :P

menmen lovar att bli bättre på det här nu iaf.. slänga upp lite outfit bilder och så.. ska försöka blogga lite imorgon också .. kanske får låna J´s dator en snabbis iaf.. annars får jag skriva mer på tisdag..

Men nu är det ju ändå dags att gå till kudden.. kan ni tänka er.. jag går och lägger mig innan kl 2 nu för tiden = ) Bra att få lite rutin i livet igen.. leva på samma tider som alla andra är ju inte helt fel..

Och sandra om du läser det här .. jag måste ju komma förbi dig någon dag med pressenter till lillan =)

G o ' n a t t   S v e r i g e


Kommentarer
Postat av: Sandr0o

Klart jag läser ;)

Ohh presenter, vilken grej. Men det låter bra du ;D

2009-03-23 @ 20:18:48
URL: http://sandr0o.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Omg lagg in bild pa haret :D

2009-03-24 @ 09:06:50
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback