Dags att fimpa lampan ?

Börjar känna att ögonen inte riktigt vill vara med längre .. skulle va skönt att lägga sig lite halv tidigt idag.. brukar ju alldrig bli före 3 annars  . Imorgon är iaf min plan att jag ska åka in till stan när tessan slutar och spendera pressentkortet på gina som jag fått ! Så då ska ni få se lite bilder från dagen iaf .. vet inte riktigt varför det har varit så lite bilder här på senaste tiden.. så det får det bli ändring på tycker jag .. för det är ju alltid mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder..
Fick även ett mail idag där det stog att personen tyckte att jag skulle göra ett videoinlägg.. tror jag skulle tycka att det va gansle pinsamt att stå och snacka med mig själv i spegeln så vi får se hur det blir med den saken..   mer bilder lovar jag iaf !

Tycker ni att jag ska göra ett videoinlägg ?

Och jag längtar verkigen till de kommande helgerna nu ! kommer bli många grymma kvällar kan jag lova ! och massor med bilder lovar jag !

Gud vad jag ovar mycket .. haha hoppas jag kan hålla det nu  
Hade faktiskt besöksrekord igår också ! tack så mycket alla ni som va inne och hoppas ni stannar kvar !

nä dags att sova ...
Bjuder på en bild och en av mina favorit fest låtar !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback