Fredag igen

Hej på er !
Nu är det fredag igen .. eller nu är det iofs lördag men skit samma...

Idag har jag inte gjort nånting bara vart hemma och tagit det lugnt.
Lagat världens godaste fläskfilé gryta med pappa,

eftersom det bara va vi hemma så satt vi och käka och pratade mycket om plugg och det kommande högskoleprovet.. (jag är fett nervös)
Är det någon som har gjort det och vet hur svårt det är på en skala mellan 1-10 typ ?
Men jag ska fan klara det och komma in på det jag vill.. utbildningen finns ju typ på alla högskolor i hela sverige så jag borde ju komma in nånstans... Nästan lite kul om man skulle få flytta = )

Men imorgon smäller det igen  = )
Ska ut till världens ände (Bro) igen för fest med Tessan och Fredde iaf .. Kanske Nicole hörde jag nått rykte om .. det skulle va kul att träffa henne igen (hon kanske till och med har gjort högskoleprovet ) Hur som så ska det bli jävligt skönt att få släppa loss lite .. känner att depressionerna kommer tillbara som vanligt nu till hösten men Tessan är iaf expert på att få mig glad = )
Kan bjuda på ännu en kul bild på oss när vi är påväg ut !
Haha älskar freddes min i mitten :P

Annars tänkte jag bjuda på en låt som betyder väldans mycket för mig .. den är inte specielt bra men den väcker mycket minnen :)






Kommer du ihåg ?

 





Nu är det nog dags för mig att sova .. så men inte sover bort hela dan imorgon :P (skulle inte förvåna mig)
Men jag ska försöka ta mig mot bro innan bussarna slutar gå .. är så jävla jobbigt annars..!

Go'natt














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback