hmm .. kanske borde sova..

Mor och Far har ju fått för sig att vi ska åka kl 9 imorgon .. äkligt tidigt..

Jusst nu sitter jag men en latte och slöglor på tv.. jusst nu är det roast på Berns , synd att det är samma avsnitt igen bara .. Men jag sitter bara och väntar på att miami ink ska börja.. behöver mer insperation till fler tattoos och för att jag älskar det.

Annars är det jusst sådanna här dagar när man bara vart hemma som jag har alldeles för mycket tid att tänka..
Hur blev allt såhär ? osv.. istället för att vara glad för det jag har så är det alltid något som fattas .. en känsla som är svår att beskriva .. men jusst den här dagen varje gång så känns allt hopplöst..
Kanske borde jag fokusrea på att ta mig framåt istället för att hoppas på nått som aldrig kommer..
1 steg frammåt 4 steg bakåt....
hm.. orkar inte förklara för er som inte fattar , dom som behöver förstå vet redan..
och nu ska jag sluta klaga :)

jaja som ni vet så ska jag ju åka iväg från allt var sivilisation heter och tillbringa helgen på en öde ö .. så ni kommer inte höra nått från mig ! men får väl blogga mer på söndag sen för att ..
nä men helt ärligt .. jag ser inte fram emot det.. hoppas det blir bättre än jag tänkt mig iaf ..

Lär ju ringa tessan i panik tills mitt batteri dör ( kan bara ladda den i en dator ) så lär ju inte ha nått batteri andra dagen.. Hatar alla som ska på roliga fester imorgon .. bara så ni vet !

nä .. men nu börjar ju mitt program snart så jag ska väl avrunda lite kanske...

Så hoppas ni njuter av helgen!
och så hörs vi på söndag igen....

hepp bloggen vill inte att jag ska kunna ladda upp bilder så ..
Go'natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback