Tråk fredag

Igår va J här och fixade min dator och så att jag har spotify  <3 och glodde på tv.. stacarn va tvungen att gå upp 7 imorse:)
haha öveglad för att den funkar igen .. fett jobbigt att dela med brorsan .. då kan man ju inte bara sitta och slösurfa runnt på bloggar och så ..

Hm annars då ? .. ja vad kan man säga om e dag som denna.. hade sätt fram emot lite party men det sket sig..
Och sen kan jag inte hitta på nått annat heller efter som jag ska till mina kussiners land imorgon tidigt.. hur mycket suger inte det ?!?
så under helgen blir det inte mycket till varken bloggande eller nått annant..
Iofs .. vi ska ju fira min födelsedag som va för över en månad sen och sen pappas som va i tisdags .. så det blir ju en trevlig middag första kvällen men sen då ?

Nu ska jag iaf börja laga lita mat det blir enchiladas idag *mums*

Bloggar lite senare





Hörs senare !


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Nu har jag utsett kandidaterna i Veckans Blogg!

Gå in och se ifall du är en av dem, och i så fall - börja

fiska röster. Länken till inlägget där man röstar

har du här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/kandidater-i-veckans-blogg.html



Ha det jättebra! ♥

2009-09-13 @ 17:52:36
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback