Män som hatar kvinnor eller snabba cash?

Nu är man nyduschad och fräsh :) känns bra att va hemma igen .. men måste erkänna att det va ganska skönt att vara borta också ... bara sitta och snacka ta några öl och käka go mat .. och framförallt när man skulle sova var det kolsvart och knäpptyst .. varför heter det igentligen knäpptyst ?? byter till dödstyst det är mer logiskt, så för en gång skull hade jag nada problem att sova . Lyckaden läsa ut sista shopaholic boken också.. skönt att läsa böcker som man inte behöver tänka samtidigt som man läser
Nån som vet om det kommer en 5:e bok ?
Så nu ska jag börja läsa en ny lite mer seriös bok .. det står imellan män som hatar kvinnor och snabba cash.. nån som läst båda ? vilken är bäst ?


Nu sittar jag och käkar ett par mackor, har blivit beroende av att ta en macka innan jag somnar .. efter som jag ivanliga fall bara käkar middag nu för tiden så käns det som att det är okej (inte för att jag hade brytt mig om det inte var det) 
blir helt chockad när jag ser alla "stor-bloggarna" som redan är pinnsmala (dem runt 14-16 år) som sitter och skriver om vilka dieter dom går på bla dessa latte-dieter ? va fan är det för nått? . Jag kan förstå dem som faktiskt har ett par kilo att bli av med.. MEN det fins nyttigare sätt att bli av med dom på ..  
men tillbaka till mig .. jag är ju iaf glad över att jag är en sån som kan äta vad jag vill och ändå hålla mig på samma viktnivå.
Så nu har jag också skrivit om vikt .. Intressant? Knappast !


Annars sitter jag och kollar runt på andra bloggar .. Man kan ju döda timmar med bara det .. ska försöka uppdatera oftare nu så att jag kanske får behålla några av mina nya läsare .. hoppas ni tycker om bloggen

Problemet är ju bara att man hittar fler och fler man vill läsa så man blir sittande längre och längre här.
Och jag måste fixa Photoshop igen så att jag kan göra nått åt min hämska design !!








Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Åh, tack så mycket :)♥

2009-09-14 @ 00:54:23
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback