1:a December

Idag är det första december, Är det någon som kollat på årets julkalender? Jag hade sovmorgon idag så jag missade faktiskt att gå upp tyvärr. Och om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte koll på vad det är för julkalender iår... Dåligt!

Idag vet jag faktidkt inte vad jag ska göra.. jobbar 11-20 idag (skönt att jag tänkte efter och inte sa jag till att jobba 8-20 även idag) så jag vet faktiskt inte om det är så mycket lajbans som händer ikväll.. det är ju det som är problemet med att jobba dessa tider. Men det är ju lill-lördag idag så kanske går ut på ett glas efter jobbet, folk brukar ju i regel vara ute lite senare på onsdagar så jag kanske hinner ut innan alla går hem för en gång skull =P

Ska senare ikväll starta upp en ny kategori här på bloggen, Nämligen...  *trumvirvel*   Naglar!!
Ska börja ta kort på alla naglar som Katten gör på mig och lägga upp dem här! Jag har en hel del bilder på mina lite speciella naglar jag haft genom tiderna (har nästan aldrig vanlig fransk, tröttnar så snabbt på det.. skönt för Katten också att få spexa till det lite) så jag lägger upp dem alla här senare ikväll = )

Just nu sitter jag och smuttar på en Nutrilett Hunger Control med jurdgubbsmak till frukost, gott faktiskt.

Ska även julpynta lite i mitt rum också och städa, det ser ut som skit! Fattar inte att jag inte kan få in alla kläder i garderoben.. behöver en större!

30min till lunch nu.. vad ska jag äta? Tips??

Hörs senare !

XO
Therése









Kommentarer
Postat av: angelica

sv haha ne, verkligen itne!

2010-12-01 @ 15:12:36
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: laila

sallad är alltid gott :)

2010-12-01 @ 19:11:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; haha ja du får styra upp lite bakning :D



Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod osv 25 st vinner varje dag :D. Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-02 @ 09:35:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback