Nya skor = )

Nu ska ni få se mina nya skor.. är en riktig shoe-holic kan inte få nog!


tyckte de va riktigt snygga! tyvärr kunde jag inte använda dem på festen igår eftersom det är så mycket snö ute.. kanske inte riktigt vinterskor.. men blir skitsnyggt till sommarn eller en utekväll då man slipper all snö..

Nästa vecka går jag in i en långvecka igen.. vilket betyder att jag bara är ledig på söndag det känns lite jobbigt faktiskt.. men det är helt okej när man tänker att jag har löningshelgen ledig och att jag snart har semester ! en vecka då jag ska åka bräda med la familia! Ska bli super mysigt att bara ta det lugnt äta och dricka gott och basta.. det har jag längtat efter denna vinter.. varför har jag ingen bastu hemma?

Jaja nu ska jag gå och begrava mig under täcket och kolla på en film eller läsa lite innan jag somnar.. ska försöka sova tidigt så att sovmorgonen verkligen blir en sovmorgon!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback