hej hej hallå bloggen

Hallå igen

Nu är ännu en jobbdag över.. only three to go
Just nu sitter jag och njuter av en skogsbärs-smoothie och slö-glor lite på TV samtidigt som jag sitter och funderar på hur skönt det skulle va att skaffa en bärbar dator, och tror att jag har hittat den. Måste bara rådfråga J om den först han är ju bra på det så får väl lite på honom.



Träffade kim idag också så jag fick sällis på tåget påvägen till jobbet, och det var nog tur för jag tror jag hade somnat stående om jag inte hade haft någon att prata med.

Sen kändes det som att Dagen på jobbet va typ en vecka lång.. den tog aldrig slut fy. Men allt blir nog bättre efter semestern behöver nog va lite ledig nu tror att kroppen snart kommer att packa ihop.

Juste får snart hem ett packet med lite mer nya fina kläder det kan ju göra mig på bra humör rästen av denna vecka Lägger upp bilder på det när paketet kommer.. borde va imorgon eller på onsdag.

Ne nu är det dags för en cigg och sen kanske man ska fundera på att lägga sig och läsa eller nått så att man inte är lika trött imorgon igen..





Kommentarer
Postat av: mhalin

åh jag älskar smoothies! :D

2010-03-22 @ 23:53:34
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: lovisa

OOh smoothies är så sjukt gott, synd att man gör det så sällan, iaf jag!:P

2010-03-23 @ 11:35:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: CIIIIIIIIIZ

gud så sugen jag blev :O

2010-03-24 @ 07:19:52
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback