Hemma igen = )

Nu är jag tillbaka från min lilla visit i norrland (egentligen va jag i dalarna) känns lite tungt att jag ska jobba från kl 8 imorgon.. hade gärna vart ledig lite till men någon ska ju jobba också.
Men ni ska få lite bilder där uppifrån och vila ögonen på.. Vi hade helt fantastiskt väder nästan hela veckan.. bara regn i fredags och skitväder idag men annars har det varit strålandle sol
Och jag M Å S T E börja träna.. den här veckan har man kännt var musklerna borde ha suttit.. herre min gud va otränad jag är  menmen det är bara att börja träna och styra upp kroppen igen..

(förvarning: Man är inte snygg när man är i fjällen)



(jag är bäst på bowling)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback