only two more days to go

Sen har jag Semester med stort S

Men jag är ju inte där ännu tyvärr... Idag har jag iaf vart på jobbet som vanligt (jätte spännande blogg jag har va)
och sedan bara slappat hemma, Snackat skit med Tessan och kollat nya avsnittet av Glamourama. Tycker faktiskt att det är... bra.. Blev själv väldigt chockad över att jag tyckte det efter som jag inte brukar tycka om sådanna program, Men måste säga att jag faktiskt är imponerad av dess tjejer, så mycket grejer på gång och det verkar ju iaf som att det lyckas med vad de tar sig för.

Annars sitter jag och funderar på om ett paket som är i Jönköping hinner komma hit tills imorgon ?
Någon som är bra på det här me posten?
Sen är det väl dags att beställa något nytt, tycker det är så spännande när man får hem grejerna. Men ni får se vad det är när det kommer hem till mig.

Skulle även behöva en ny MP3-spelare efter som mitt headset till mobilen glappar så hälften av musiken spelas ut på tåget eller va jag nu befinner mig.. inte alltid så himla uppskattat kan jag säga. Men hittade iaf Ipod nano för 1490kr vilket är rätt ok pris tycker jag.. Någon som vet vart net-on-net ligger i stockholm? skulle nämligen behöva den i helgen och vågar inte lita på att den hinner fram tills dess med posten.


Jaja nu ska jag nog sova börjar tidigt morgon och sen ska jag på fika hos Natha som fyller 22år imorgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback