Söndag igen

Shit den här veckan har verkligen gått skit fort jobbat sex dagar så tiden bara flyger förbi.. känner att jag inte riktigt hinner med det jag skulle vilja men men bara 4 dagar kvar på jobbet sen har jag semester Det ska bli jävigt skönt kan jag säga.

Igår jobbade jag ju som sagt men efter det var det bara till att dra hem och sova nån timme och sean börja göra sig iårdning för kvällen. Drog in till stan och Collage tillsamans med Catha och dansade ett pat timmar.. drack typ inget vilket va skönt, då slipper jag ju ligga bakis min ända lediga dag denna vecka

Så idag har jag varit och shoppat, hittade faktiskt en hel del som jag ska lägga upp bilder på sinare ikväll.. För nu ska jag ta en cigg och hoppa in i duschen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback