Tisdag...

Ush nu har jag inte bloggat på ett bra tag igen, har alltid kommit något "ivägen" varje gång. Fast det andra gör jag ju hellre iaf om det inefattar att va ute och träffa folk.

Men ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag så ikväll ska jag hinna lägga upp alla bilder jag lovat er.
Har ju både på hur kontoret ser ut nu, Och tro det eller ej men det her blivit värre och värre i 3 dagar nu, haha har bilder från alla dagar så ni ska få se hur det eskalerar från dag till dag.

Sedan var jag på shopping tur med Roxie i söndags och köpte en massa nya saker och gjorde som vanligt at med för mycket pengar... men men det va ju saker som jag "behöver" typ.

Ska även ut på en liten shopping tur på fredag och inhandla det sista inför halloweenfesten på lördag :) lite lösögonfransar och annat smått och gott.

Nu är det snart dags för min förmiddagsrast, så ska straxt springa ned och ta en cigg och köpa en till kaffe!
*Jag är såååå trött idag*


Kommentarer
Postat av: Laila

Kommer det kort på sakerna ?:D

2010-10-26 @ 22:10:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback