Sommar och sol och vi har kort tight kjol

Ikväll blir det party med sommartema Och så som man lägntar till sommaren skulle inget kunna passa bättre Taggad till 1000! Men försöker få tag i min katt för att se om hon ville följa med men det går inte så bra för mig, upptagna kvinna!

Jaja det är väl bäst att jag börjar göra mig iordnng iaf så att jag inte är lika sen som vanligt.. Men vad ska jag ha på mig? kollar in i garderoben och ser typ Svart, Svart, Svart, Brunt, Grått, Mörklila, Svart.. känns inte helt sommrigt alltså... hm. får forska vidare i det!








Kommentarer
Postat av: bex.

jag har för tillfället en bloggpaus, för jag har ingen dator och jag mår inte så jätte bra..

men ja är nog tillbaka igen redan i helgen får vi hoppas !

sakna mig inte för mycket .

Puss !

2011-04-11 @ 15:35:55
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback