sushilunch och Fjällenpackning

Hej hej hallå bloggvärlden.

Nu sitter jag på jobbet igen, men för en gång skull känns det helt okej, är ju ledig resten av denna vecka :) Så imorgon sticker jag till Fjällen och åker lite snowboard.

Ska snart sticka ner till sushin och köpa lunch, Jag är så jävla hungrig nu! Och jag kommer nog inte hinna käka så mycket mer idag eftersom jag måste packa ihop det sista jag ska ha med mig på rekordtid och sedan slänga in det i bilen tillsammans med Kattens sommardäck och sen sticka iväg med den. så det kommer nog bli lite stressigt eftersom jag sluter kl 8 och hoppas på att få sova lite inna vi ska åka imorgon, bilen ska rulle uppåt senast kl 6 :/ skön början på semestern här, ingen sovmorgon :P

Har även fått låna modem av J så att jag kan blogga från fjällen :) annars hade det ju tyvärr varit lite tyst här :P eller om vi vill lyssna på musik och så i stugan kan det va bra att ha datorn med sig, annars faller ju lite grejen med att ha bärbar.

Ne nu är det dags att sticka ner till Sushin och handla innan jag faller ihop i en liten hör och dör av hunger, det vore ju otrevligt.

//Therése


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback