Onsdag eftermiddag

Nu jävlar har jag ställt mig i varje bostadskö jag kunnat hitta.. Nu ska jag fan ha en lägenhet snart, känns inte som att det räckt med de jag stod i menmen det är väl ändå typ hundra år kvar inna man får ett litet råtthål någonstans genom kön. Lär väl bli så att jag får börja tjäna mer pengar så att jag kan köpa min lägenhet, det är ju iaf i de flesta fall en bra investering, och som tur är känner jag en hel del folk som kan hjälpa mig att rusta upp en lägenhet så att jag kan tjäna pengar på den. Förhoppningsvis.

Sitter även och kollar in tele2s hemsida, är lite sugen på en iphone 4 känner jag, men 5:an är ju påväg men frågan är om det kommer va så mycket bätter att prisskillnaden kommer vara värt det. Hm ska ringa och prata med dem nu på lunchen.

Vist är det skönt att det bara är en dag kvar denna veckan? jisses behöver mer ledighet. Blev ju tröttare än innan av fjällen, inte van att träna :P

// Therése


Kommentarer
Postat av: natha

spara pengarna till lägenheten istället för att slösa till en telefon..

2011-04-20 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback