Dålig dag

eller.. Dålig vecka snarare, tänker inte tråka ut er med min bubbla av kaos som jag går runt i men jävlar vad trött jag är på det här nu.

Har försökt göra framsteg i lite olika inriktingar i mitt liv men iget verkar hjälpa.. allt blir bara värre och värre.. Ska man ge upp eller kämpa vidare? den frågan slår mig som ett slag i ansiktet ett par gånger om dagen! Men att ge upp har aldrig varit min grej eller att göra något halvhjärtat men skulle vilja veta vad DU (alltså inte ni som läser) tycker att jag ska göra? Trodde du verkligen att det skulle vara så enkelt?

Gud vad jag saknar katten nu!

Nästa vecka blir förhoppningsvis bättre och bara jobb 4 dagar och sedan helt ur spår till helgen!



Jaja nu ska jag ha lite hemma spa inför nästa vecka, så att det förhoppningsvis inte syns hur trött jag är




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback