Oj oj

Ush nu har jag bloggat dåligt igen.. men jag lyckades faktiskt somna kl 9(!) igår, vaknade kl 12 igen med kläder och smink och allt kvar.. Fan. Hann inte med något vettigt igår.

Ikväll ska jag nog träffa min katt och hitta på något.. kanske slutar med att vi ligger bredvid varann men varsin dator igen :P

Nu sitter jag iaf på jobbet igen.. bara 2 dagar kvar! bara 2 dagar kvar! Ska fråga henne om jag kanske får låna en kjol av henne imorgon, ska nämligen ut och ta ett par öl med jobbet då en kollega ska sluta :(.. Men men kul för honom att komma in på den utbildning han vill gå.

Annars händer det nog inte så mycket spännande idag tyvärr.
Blir nog mer bloggande ikväll.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback