Wow, va många ni har blivit = )

Oj va kul att så många hittat hit! Och jag blir så glad av era komentarer Tack Ska sätta mig och svara på dem nu


Sen ska jag snart börja göa mig iording för dejten med J (är löjligt nervös.. vi har ju haft ett av och på förhållande i över 6 år nu.. börjar jag kanske bli förälskad igen) Vad ska jag ha på mig.. Måste verkligen se awesome ut men fortfarande avslappnad. Måste även hinna fixa till hans pressent innan jag åker! shit vad mycket dt blev att göra nu!

Och jag är ju så jävla kass att jag inte köpt en västa till datrn ännu.. hur ska jag då kunna få med mig den hem till J... suck, jag är så orutinerad..

Hörs snart


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. jag är bara hemma, mke snö! Oh, lycka till! :D

2011-01-06 @ 16:53:00
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback