Nystart

Det har under de senaste månaderna varit full rulle i mitt liv så jag valde att lägga ner bloggen under en period.
Nu börjar allt lösa sig och jag kommer imorgon att flytta till mitt eget och börja om lite med mitt liv. Känns som att jag har harvat på samma ställe ett bra tag för länge nu. Så nu är det dags att börja tänka på mig själv i första hand och se till att jag mår bra.

Så nu har jag även bestämt mig för att göra en nystart med denna blogg och det ska bli ny fräsh design som jag ska trixa ihop. Tror det kommer lösa sig till det bästa med allt. Bara jag ger mig f*n på att lyckas med allt jag tar mig för så jag jag envisare än en åsna så det ska nog gå bra.

Sedan är det måga andra delar av mitt liv som behöver en nystart men för en gång skull ska jag ta en sak i taget och se till att få det rätt denna gång.
Tänka efter före som man brukar säga.

Det ska bli så skönt när jag får ordning på allt.. Det går inte att leva i ovishet och kaos längre.. Och det är mycket som inte går min väg just nu.. Ett steg i taget ska jag ta mig dit jag vill!

M e n m e n   n o g   o m   d e t .

Som sagt ska jag ju flytta imorgon : ) Kul, men shit så jobbigt, hur mycket saker kan man ha? Förra veckan och denna har bestått av jobb och flyttkartonger.. J flyttade till sin nya lägenhet i förraveckan så då var man ju där och hjälpte till och denna vecka är det min tur. Tyvärr är det någon form av "grabb-helg" så han är ju inte tillgänglig för hjälp med tunga lyfy men det ska väl gå bra ändå. 

Och imorgon kväll och på lördag har jag rolighetarplanerade så det blir en bra vecka det här. Sen så är det bara 4 veckor kvar till semester så det är riktigt nice. har ju ändå mina långhelger om jag vill hitta på nått med folk som har semester : )


Nu är det dags att sticka på lunch, Hörs senare! Puss<3


Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva
- Joan Baez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback