Självklart inte

Hittade självklart inte sladden till kameran, suck :P Så får röja ikväll och se till att hitta den!

Är på jobbet igen, till 20:00 idag också.... Men det är sista dagen jag behöver jobba på sent, imorgon är det bara till 18 och på lördag slutar jag 16 så det känns helt ok. Och sen är jag ledig en hel dag :)
Händer det nått kul i helgen folket?

Till kvällen blir det nog middag hemma hos J igen, så försöker sticka hem innan och hitta sladden lite snabbt.
Vad vi hittar på får vi se ikväll, blir kanske att sitta och nörda oss vid varsin dator i vanlig ordning :P

Nu är det snart lunch igen och jag glömde som vanligt mathlådan hemma, ingen ordning!
Så nu är jag helt planlös och måste hitta på nått att äta. Kanske en sushi skulle sitta fint? det var faktiskt länge sen! Så får det bli. Jag har en plan!

Not. detta inlägg skulle publiserats 14:55, men tydligen inte..

Kommentarer
Postat av: GOCHICK.SE

Ta en titt bland våra smycken? :)

2012-01-02 @ 15:42:25
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: GOCHICK.SE

Ta en titt bland våra smycken? :)

2012-01-02 @ 16:22:15
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: Amanda Johansson

Du och Mimmi (mimmiiis.blogg.se) är mina två favorit bloggerskor! :D

2012-01-04 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback