Kastrull helg och chill måndag

ojoj var ska jag börja ...
helgen va katastrof men fett kul.. jag sov totalt 4 timmar på hela helgen..4 TIMMAR? fattar inte hura jag pallade jobba hela helgen också:P
men om vi börjar med fredagen då (ska försöka att komma ihåg så mycket som det går)
började som vanligt med en skön tipsy kväll men lite för mycket att dricka som vanligt.. men va fan full idag full imorrn eller vad är det mansäger?.. vi va dock inte så många den här gången bara typ 11 stycken eller nått.. menmen allt blir kul med rätt människor. men iallafall efter att par öl förmycket kommer jag helt plötsligt på att robin mohrpan och adde har försvunnit och tänkte att det kanske är dags att gå .. men jag hade tyvärr suttit och snackan rätt mycket med nån Peter som verkligen vägrade låta mej gå iväg .. vet inte hur många gånger jag bar honnom dra åt helvete.. fattar inte hur folk inte kan fatta .. FAN GÅ HEM ! ... så jag stog kvar vid stationen i typ 1 timme och försökte få tag i robin och bli av med den där peter .. som tur var hade jag en annan polare med mej där som också heter peter.. så tillslut går jag och peter ifrån den andra peter och han polare och typ springer till robin för att han inte ska förlja efter och ber till gud att han inte vet vart robin bor..
När jag väl e hos rbin hinnar jag typ inte mer än kliva innanför dörren innan det ringer på och gissa vem som står där? jo peter... *SUCK* .. så jag fick stå ut med honom ett tag till innan han äntligen däckar i en fotölj..
som tur var fanns det massa bärsh hos robin så det tog inte långtid innan jag va helt jävla kasrull =)
 träffade några som jag inte träffat på säkert snart 4 år .. också mycket roligt ! det var lite svårt att känna igen dom bara.. men jag träffade en kille som jag iaf då tyckte va jätte trevlig att sitta och snacka med så vi satt uppe och snackade när alla andra skulle sova .. skickade mess till pappa kl halv 6 och så att jag skulle slagga hos robin.. han va inte så glad på mej dan efter.. men hur som helst så satt jag och den här killen som jag då trodde hette Tommy och snackade skit till typ 8 på morgonen innan jag började tänka på att jag faktiskt skulle va på jobbet kl 1 dan efter så det kanske va dags att sova.. så vi gick och la oss hos robin
menmen jag somnade väl vid typ 9 kanske och fick väl sova typ 1 timme innan jag vaknade och tänkte att det kanske va dags att gå hem så att man kom till jobbet nån gång, och då mådde jag fan inte bra .. en sån där dag då man lovar sej själv att aldrig dricka igen ! menmen som tur var skulle robin dra till sin morsa så jag fick åka bli hem .. det var mycket skönt .. och i bilen frågade robin ifall jag och Tomas hade gjort nått dan innan .. och jag ser ut som ett frågetecken ..TOMAS?..jaha va det han .. och nej det gjorde jag inte ..       

Lördag:

Va sjukt sliten på jobbet.. såg nog ut som att jag sovit i en sandlåda .. och vem tror ni kommer.. jo snyggvakten.. måste han alltid komma när jag e bakfull och ser ut som stryk ?? ..
aja jobbdan va tung va trött som fan och lovade mej själv att gå hem och sova efter men blev det så ... NEJ.. kom på att adde fyllde 20 den dan så då skulle man ju på 20-års fest men gratis öl.. haha men det va kul att träffa alla gamla polare igen iaf... men sen skulle alla från festen dra till magget vilket jag inte va så sugen på och natha skulle gå hem och sova så jag och HB ninjar en halv platta bärsh och sätter oss i tennisparken och dricker och snackar gamla minnen vilket iofs va skit kul men man höll fan på att frysafast d va fan typ minusgrader ute då så vi satt bara där i kanske 1 timme innan vi började leta ställen att gå till .. d enda stället vi hittade var hedborg men jonas skulle såklart va där så dit ville jag inte riktigt gå.. skulle nog bli helt sjukt konstig stämning om jag dök upp där .. så vi satt väl i parken i typ 1,5 timmar till ich bara snackade skit och drack.. tills man va heeelt kastrull igen .. då bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till honnom och forstätta dricka där så vi inte skulle frysafast.. så när vi kom dit låg vi typ och snackade och drack i flera timmar till (minnet e lite luddigt så jag kommer inte ihåg så mycket om vad vi pratade om men jag e säker på att det va nått skit smart ;P)  slutade iaf med ännu ett mess till pappa om att jag skulle slagga borta och att han skulle hämta mej dan efter så att jag skulle va säker på att jag kom till jobbet.. så jag lyckades väl sova i iaf 3 timmar den natten så jag va inte lika trött på jobbet på söndagen iaf..

man börjar ju känna sej lite som en alkoholist .. kanske d dags att tagga ner lite .. d e ju fan inte bra att va skit full varje dag på helgen eller när någon bara råkar nämna öl .. man e ju fan sopslut dan efter.. men NEJ .. d e fan värt att va sopslut på jobbet .. för fan va kul jag har!

måndagen blev dock lugn som fan.. vaknade av att jag fick medelande av min lillebror som tyckte att det var dags att gå upp .. så jag och bea släpade oss upp ur sängen och drog på oss kläder och drog och hämtade penny och gled upp till jobbet för att käka.. donken mat e fan d bästa som finns .. sen drog vi hem till mej igen och spelade guitarhero tills hon va tvungen att dra till jobbet.. medan jag kunde sitta och chilla hela dan och kvällen.. sen drog jag hem till robin igen för att glo på film med honom mohrpan och adde .. det blev filmen "min stora kärlek" vilket BTW e typ den roligaste filmen ever .. även fast man mår så dåligt och lovar sej själv att aldrig äta fet mat igen.. för jag skulle fan aldrig tillåta mej att bli så jävla fet som hon e.. älskar scenerna när hon har sönder stolar bara av att sitta på dem *Asgarv* .. okej jag har jävligt låg humor nivå men det är fan kul.. =)

Bästa låtarna jusst nu :
Zany &  DV8 - Nothing Else Matters
Builder - Her Voice (superbass mix)
Tunebuy - Housensation (DJ isaac Mix)
Virus - showtek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback