oj vilken helg det blev =)

Torsdagens vinkväll hos penny

jobbade rätt sent den här kvällen tror jag ..
va nog jag och kim som stängde ...
jaja hur som helst åkte jag hem till penny efter jobbet .. tänkte typ säga hej till henne och sussie och sen dra hem och sova typ .. men det blev inte riktigt så.. penny och sussie max och fia kom med 3 liter vin som vi satt och pimplade i oss.. eller jag sussie och penny gjorde.. men det va helt okej ! fan va kul vi hade ..

 det va helt okej !

Fredagen med natha

denna kväll var det tänkt att vi skulle till villan med nathas bror henke .. men eftersom natha stängde så blev det ju lite stressigt att hinna dit innan dom stänger (Varför stänga kl 1?) så vi sket i det och drog till magget sitället.. och där träffade vi på en jävla massa folk .. haha alltid lika kul att gå till ställen typ 2 pers och tro att man kommer va fett mobbad i ett hörn typ och sen bara springa på massa folk.. träffade blandanat Carro och makkan .. inte träffat dom på 100 år .. eller iaf inte makkan .. kanske typ 5 år sen = ) menmen det va riktigt kul ! lite för kul för en del..(för mig)

    det är mycket nu

Kaos lördag ;P

ojojoj vilken kväll !
började med att sitta och dricka lite vin hemma hos penny med henne och sussie .. bea jobbade så vi väntade in henne lite .. sen övertalade vi adde att köra in oss till blå (tack för det) väl där festade vi lös och hade jätte kul !
efter så gick vi till donken (vart annars) och köpte färdkost .. sen gick vi mot pelle
och efter typ 20 meter ser vi en kille komma springande på andra sidanvägen .. snubblar till och ramlar lite halvt .. efter honom kommer två andra killar och ställer sig över honom och sparkar på honom (vem sparkar på nån som ligger ner?) då ser vår polare det och springer över .. får ner en på marken innan han själv hamnar under.. som tyr var så var det ju precis när alla krogar stänger så det va massa folk där så det gick rätt bra iaf ! men efter det fick vi ju stå och ringa ambulans till den första killen och snuten kom och jävlar va lååååång tid det tar innan man kommer ifrån en sån grej .. blä.. jaja när det väl var överstökat så gick vi hem till pelle och drack vidare = )
 när han kommer hem kommer han på idén att köra snurra flaskan (högstadie fest?) och vad som hände efter det nämner jag inte här.. jag och penny kom iaf hem 12 på söndagmorgonen ... helt klart kaos kväll = ) men det tycker vi om !

             nu får det va nog !


Måste bara = )

image365


jag är hel nöjd med migsjälv nu =)




Det är väl ingen som tycker illa om dig heller.. du som e så tyyfffff....

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahah gaaaaaaylord å ta bild på gh..

2008-04-02 @ 23:50:30
URL: http://rellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback