Trist

Natha var är du när jag behöver dig..
det är lördag .. och jag sitter hemma med absolut ingenting att göra... bläää
bea jobbar och natha .. ver är hon.. jo i kalmar... du kunde inte valt en bättre helg... 
natha jag vill också dricka öl och ha kul ! fy vad jag är avundsjuk.....

idag va iaf en rolig dag på jobbet =) även om jag kom dit och va mer sliten en vanligt... som 2 timmar .. inte cool... 
menmen så kan det gå... eller så det ska va ? ...

lite bilder frrån dagen på jobbet:

 Nina.. ja .. vad gör du ? 

 Nina hade iaf det skönaste jobbet idag ;P

 Fina ballonger (duktiga Kim)

 Bertan vill inte va me på kort

 Fint kort på Johanna

 Nina fett konsentrerad

 Fett sliten människa ...

Ne .. nu ska jag snacka lite skit med J och sen sova... Go'natt


image389




Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha ja vad gör jag =D
Aa jag hade ett sjukt glassigt jobb, men nu sitter jag hemma superförkyld och snorar som ett as, tack vare alla ungar som smittat ner mig!

2008-04-22 @ 09:06:13
URL: http://finanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback