Good morning sunshine

god morgon god morgon, vad i hela helvete gör jag vaken NU?? jag som får sova huuur länge jag vill .. men nej. Jävligt roligt..
men jag är iaf pigg och glad idag.. ingen aning om varför eftersom jag inte har något att se fram emot idag/kväll.
menmen lite SPA grejer ska jag iaf lyckas göra.. känner att jag behöver det. göra mig lite vacker = )
 Just nu sitter jag iaf och njuter av en latte vilket är nr typ 5, btw har hört att om man dricker för mycket kaffe för att bli pigg så har det typ bakvänd effekt..någon som vet om detta stämmer? hmm.. kommer inte sluta bra idag då.

och juste sitter och kollar på vakna med the voice nöjesnyheter.. är det sant att blondinbella ska vara med i nästa säsong av stjärnor på is ? hur kommer det se ut ?
 
 vad tror ni ? kan hon rocka på isen ?

haha jag har för lite att gör helt enkelt...

hmm.. ja ska ta det lugnt nu på morgonen .. inget planerat på hela dagen.. förutom en timme i stan mellan 21 och 22 så har god tid på mig iaf..

langar upp lite bilder och så sen så får ni se hur jag set ut idag och kanske lite mer planer för kvällen.

hoppas ni får en bra dag.

/ T

En vis man gör sist det en dåre gör först





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback