intervju och fika i stan

Så som jag sa har jag varit på intervju idag, gick bra tycker jag och han ska ringa imorgon och säga om jag får komma in på en andra intrevju h o p p a s   h o p p a s   h o p p a s  intervjun varade i ca 45 min och sedan mötte jag upp bea som så smidigt också hade intrevju kl 3 i stan och tog en fika med henne.
efter det gick vi på en liten shoppingrunda som bara resulterade i grejer till henne, men jag såg iaf en snowboard som jag vill ha
 
och mycket annat . försökte även leta upp nått som jag kan köpa i julklapp till J, men vad ska man köpa ? kan verkligen inte komma på nått är helt värdelös på julklappar. . . och det är så jävla svårt.
sen så har jag fått höra att P som J bor med har blivit så sjuk så att han smittar jätte mycket vilket resulterar i att jag inte kan komma dit onöjd så jag lär väl inte träffa min babe innan fredag då jag verkligen hoppas att han håller sitt ord och kommer på middagen annars blir jag faktiskt besviken. men blir ju bara en snabbis iaf för efter middagen  ska jag föhoppningsvis ut med mina tjejor och ha kul och han ska hem och sova tidigt eftersom han ska på kryssning på lördagmorgon. menmen en kul utekväll är nog presis vad jag behöver nu för att höja humöret lite.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan, Natha vad ska du göra ?
såhär såg jag iaf ut idag:



Kostärmad-kofta: Cypern
Jeans: Replay.

 
Nu börjar det blir dags att sova så att jag inte ligger och sover när han ringer imorgon.

Hörs imorgon.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken fin blogg du har!!

2008-12-18 @ 10:29:40
URL: http://pernillaaah.blogg.se/
Postat av: natha

jag har jobbat arslet av mig nu i veckan kan jag tala om, så har varit helt slut efter jobbet. har somnat runt halv åtta varje kväll.. men nu jobbar jag bara mån-tis sen har ja 3 veckors lov som vi kan leka en massa på.. sen kommer ja ju självklart på julafton :)

2008-12-20 @ 13:08:12
URL: http://rellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback