fan va jag är dålig

haha fan jag har inte bloggat på 100 år nu .. fy på mig... har inte haft så mycket att skriva om iofs..
men idag köppte natha en hund .. det kan man ju skriva ... mycket söt liten pryl det där.. *AVUNDSJUK*
men nu jävlar natha .. nu ska vi gå promenader !!!

hundjäveln åt BTW upp halva min bulle idag ...  *MORR*

image293


Om jag ska ha en hund när jag flyttar =)

annars har jag inte gjort så mycket idag.. förutom jobbat mellan 8-17

funderar på om jag ska försöka va me J på onsdag.. va ju ett bra tag sen nu ...

nä jag tror att det är dags att sova nu .. öppnar ju imorrn ..SNARK... menmen vad gör man inte .... funderar på att ta en buss för tidigt imorrn så att jag slipper sitta med hela rudbeckskolan ... eller kanske gå ? hmm.. senare problem ...

G o ' n a t t 

Bild på mig och alex from typ 2004 kanske  ? Alex rätta mig om jag har fel .. men du brukar ha koll på datum och grejer

image294

Kommentarer
Postat av: Lalla

2003 Augusti faktiskt (var tvungen att kolla upp mappen jag hittade bilden i.) Har för mig att du fick biljetter till Aik - Fylkir i födelsedags present eller något! Du vet den där regniga jävla matchen :p

2008-02-05 @ 05:28:38
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback