okej jag måste sluta vara uppe sent på nätterna!

okej .. måste börja från början här.. gårdagen va sjuk.. först satt jag på jobbet typ hela kvällen skulle möta bea..(hon är seg) (och R är värdelös på att röka med mig) för att vi skulle hitta på nått efter som vi båda skulle till grabbarna sen.. och dom va i stan och festade.. 

när hon till slut kom iaf så åkte vi hem till henne.. där hon somnade typ på en gång.. inte ok .. så jag roade mig med att spela spel på mobilen tills jag hade fått så mycket poäng det bara går.. så då kännde jag att jag kunde ge upp det.. så typ 01.42 satte jag mig på nattbussen mot J som skulle ta en taxi snart så han bad mig vänta utanför så att jag kunde låsa upp.. (fylle test?) jaja tänkte jag .. jag sitter väl här då... men ikke.. efter en halv timma sket jag i det och gick in ... och hade presis lyckats somna när NÅGON kommer in .. hoppar på mig.. lysen me en jävla lampa i ögonen på mg.. skriker hellluuuuuuu... och har en såndär typ fotbollslags-mössa fast grön på sig och.. inte nog med det hade han fyrkantiga papperaglasögon på sig.. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. så det slutade med att jag asgarvade... sen tok deckar han och börjar snarka.. JA men va bra att du väckte mig ... 

och nu till den ännu sjukare delen .. 

när jag väl somnade om hade jag den sjukaste drömmen EVER!! och jag skojjar inte.. 
Jag drömde att jorde blev invaderad av aliens som såg ut som FLUBBER .. fast i typ alla oloka färger ! som regnade ner som typ den stora varianten av studsbollar man hade när man va liten (okej jag har fortfarande kvar mina men ändå)
Och jag skulle rädda hela värden genom att ha dom i handen och lägga min mobil över (dom dog av strålningen) och typ springa jätte näre hus (som också skickade ut massa strålning)
sen hittade jag en sov va jätte rosa som jag började tycka om (?) så jag räddade den och hade den hemma .. den va himla trevleg... men shit.. jag tror jag ska söka hjälp ....

image342

och morgonen började med att J försover sig.. han är toook bakis (man får väl skylla sig själv? eller?.. orka va bitter?!?) 
men jag får ligga kvar och sova typ 3 timmar till .. *GOS*
sen har jag jobbbat .. ätit .. ja jussta appropå absolut ingenting men iaf.. jag ska börja va duktig imorgon igen och ta med matlåda.. jusste.. jag kan om jag vill ;P
satt och kollade på Miss secret agent
image343
och när mer än halva filmen hade gått ringde Penny .. cigg nöd.. så vad gör man inte.. klart jag sätter på mig jackan och går .. så vi stog och snackade  typ nästan en timme... ska tydligen ut på torsdag (?) och fredag.. lär bli kul...

nu ska jag duscha och sen sova (jag slipper öppna imorgon .. pilutta dig)

en snutt från en jävligt bra film :


If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream on a mean machine
With hell in his eyes.
I want a devil in skin tight leather,
And he's gonna be wild as the wind.
And one fine night, I'll be holdin' on tight...

To a coooool rider, a coooool rider.
If he's cool enough,
He can burn me through and through.
Whhoa ohhhh
If it takes forever,
Then I'll wait forever.
No ordinary boy,
No ordinary boy is gonna do.
I want a rider that's cool.


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

gomorron :)

2008-03-19 @ 07:25:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Aaa =)

2008-03-19 @ 09:22:19
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Zandrea

Godmorgon :)

2008-03-19 @ 10:20:17
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Dennis

Vilken fin blogg. :)

http://www.dennism.se

2008-03-19 @ 13:23:05
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback