lista nr 10000000000

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Hmm.. 35 :S
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 2 person.
Vad tycker du om kärlek? bästaste
När kramade du någon sist? Idag någon gång
Saknar du någon speciell person? Napa People
Har du svårt för att bli kär? Mycket
När kysste/hånglade du med någon sist? Några dagar sen
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Nja .. Jo det är jag
När fick du senast en komplimang? Haha ja det va nog ett tag sen
Har du hånglat med någon av samma kön? Fylle grejer

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja.
Playat? Fett omoget
Hånglat med nån riktigt ful: haha jo ...
Hånglat med fler än 50 pers: Orka räkna
Gjort något riktigt dumt? Ehh ..
Gjort något du verkligen ångrar? Nej
Varit nykter på nyårsafton? Ja det har väl alla men inte de senaste 6 åren
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Yes
Fått din mamma att gråta? Ja .. tyvärr många gånger
Slagit ner någon? Aldrig ;)
Skämts över dina föräldrar? Haha OM jag har !!
Skämts över dig själv? Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? Klart
Tar du droger? Aldrig !
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? beror på

Vad hatar du verkligen? Oärliga människor
Varit kär? Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Haha jo
Är du ensam nu? Ja  
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja men inte inom de närmaste åren

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Ehh det va länge sen men det va nog J
Såg dig gråta? ???  
Fick dig att gråta? Mamma
Du delade en cigg med? Natha kanske ?

 Du gick på bio med? ... går typ aldrig på bio så jag kommer inte ihåg
Skällde på dig? Pappa


Kommentarer
Postat av: Lalla

Du nar ska jag borja fila pa en ny design till dig? Du maste beratta vad du vill ha och sa forst :) Logga in pa msn nagon kvall kanske?

2008-11-06 @ 14:56:47
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Lalla

Men har inte jag dig pa msn da? :o Lagg till mig, [email protected]

2008-11-06 @ 21:20:28
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback