Så .. ska väl försöka ta upp det här igen.

Hmm.. jo för jusst n har jag inget bättre för mig.. och mitt dygn är heeelt snepippat nu.
Men det va ju en hel evighet jag skrev sist, lite svårt att veta vart man ska börja. . .
Jusst nu är jag arbetslös.. lite surt.. så nu försöker jag bestämma mig för H u r , N ä r och framför allt V A R
jag ska plugga.
Vore ju kanske smart att plugga i sthlm så att jag kan bo hemma, slippa lån osv. Men jag är faktiskt sugen på en egen liten stdentlägenhet någon annan stans. komma bort lite. . . så att man kanske kan fokusera på plugget mer och sen va me alla polare här hemma när man kommer hem och hälsar på.
Mycket som snurrar runt i mitt lilla huvd nu .. jag är ju verkligen helt lost när det gäller dethär.. vet inte hur jag ska göra för att söka in .. om jag måste göra högskoleprovet eller inte.. om jag måste plugga upp mitt snitt innan.. ja listan på saker jag borde kunna men inte kan är tyvärr lång...

Kanske ska försöka ringa till en skola här i stockholm och se om man kan få tag i en studievägledare.. tro det eller ej .. Men jag är faktiskt Fett taggad på att plugga igen.. Trodde aldrig jag skulle säga det men det är sant.. nu vet jag vad jag vill bli och plugga så nu är det dags..
Gud det är så mycket annat jag borde skriva för att få er helt uppdaterade.. men jag kör ett litet bildspel.. ska försöka få det i årdning...

 Vi hade tjejkväll hos natha. Mycket trevligt att ses allihopa igen.. skulle vi inte ha en till ganska nära inpå ? det tycker jag iaf.

hmm okej vad har jag mer gjort som kan va värt att skriva om ......

   JO .. jag va ju på grönan och vann massa priser va sjukt kul att komma dit.. även om bara åkte en grej (insane) som iofs va det bästa i grönans historia.. har du inte åkt den GÖR det !!!

       Sen har vi haft kräftskiva såklart .. skit kul hade vi .. även fast vi inte va så många .. 


      Och sist värt att nämna är förra helgens maskerad .. shit va kul vi hade.. kan nog skriva en hel bok bara om bravaderna på vägen hem .. haha freddes skrik i natten skulle den nog få heta efter att han fastnat i ett lerigt dike och skrek "hjääääääälp mig jag dööööör, jag sitter faaaaaaast, hjääääääääälp" Varför tog jag inte kort på det ?!?
Sen har jag även lyckas knäppa en bild av tessan i hennes bästa tillstånd haha .. Du är en rockstar !!


så .. nu får det räcka för nu .. ska försöka blogga under dagen så att jag fortsätter med det här nu.. och hoppas hoppas hoppas hoppas jag får tag i någn på skolan idag så att jag kan få hjälp !!!

Annars r det här grejer jag verkligen vill ha jusst nu ! Tur att allt är så billigt ;P




Kommentarer
Postat av: Lalla

Du kan komma hit och jobba, vi behover folk! Du far en liten IT utbildning pa kopet ;)

2009-08-19 @ 10:02:25
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback