Fråga

Jag har alltid undrat varför man sitter inne och hackar på en persons blogg om man hatar dom ?
Man ger ju bara dem mer träffar och om man sedan länkar i sen egen så kommer bara mer folk gå in vilket gör att personen kan käna mer pengar på bloggen. Presoc som folk gör för att få mycket besökere, provusera folk till max så får man mer träffar och tillslut kan man börja skriva vanliga saker igen för att folk ändå kommer stanna kvar och läsa.
Eller bara faktum att man sitter och läser om en personsliv som man igentligen inte gillar? vad är det då som är så intressant? vad får man ut av det?
Förstår verkligen inte hur folk orkar typ dedikera sitt liv åt att hacka på andra människor. varför inte bara låta dom va och sköta sitt eget?

Suck vad det fins mycket idioter i världen!
eller är det bara jag som tycker så ?



Kommentarer
Postat av: Lalla

Haller med helt.. Haha kommer du ihag nar jag och Natha "hackade" Heddas PA och forstorde hennes sida :D Fjortis eller vad!!



Kul att du gillade designen forresten :) Jag vet att den ar ganska smal men anvand typ 400px bilder (kanske 500) sa blir det nog bra :)

2009-01-07 @ 08:37:18
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback