Jag älskar mitt nya jobb !

Jag är så glad över att jag hamnade jusst där, alla är så sjukt trevliga och allt är bara helt perfekt !
Och alla är unga så man har ju massor gemensamt. Min handledare är sjukt snäll och verkligen hjälpsam.
Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord hur glad jag är just nu ..
LOVE IT !





















Det blir en lugn helg för min del, lite middag hemma ikväll och senare Lets Dance
Sen imorgon ska jag på efterlängtad kalkonmiddag = )
Och sen söndag ska jag spendera massor me tid med min babe, saknar honom något förjävligt :( men nu när jag fått upp mitt liv på fötter igen tror jag att vårt liv tillsamans har en mycket ljusare framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback