Torsdag.

så nu va torsdagen avklarad också, inte med bästa resultat men jag mådde inge bra på eftermiddagen så jag får va halv nöjd iaf känner jag och komma igen med nya friska tag imorgon.
Ja för imorgon är det ju fredag och då blir det ju inga sura miner iaf ! allt på topp hela dagen ! iaf för mig för fredagar är nog den bästa dagen i hela veckan !
Får se tror att det är några som ska ut och ta några öl efter jobbet imorgon iaf, får väl se hur många vi blir. är väl beroende på hur vi ligger till i antal sälj. jobbar man på bra kanske det blir många !
Annars så är jag bara as trött och sliten, hoppas verkligen att jag inte börjar bli sjuk för det orkar jag verkligen inte.
Har typ ställt in mig på att jag aldrig är sjuk och det hjälper faktiskt, har nog inte varit sjuk på typ 3 år (ta i trä)
så jag hoppas att det fortsätter så !

kommer nog inte skriva nått mer ikväll! är redan as trött så kommer nog sova gott inatt !
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback