Varför alltid jag ???

Kan någon förklara varför men får urinvägsinfektion typ en milijon gången på ett år.. vad är det för fel på mig ?
nu sitter jag iaf och väntar på att pappa ska vakna så att vi kan åka till akuten så att jag kan få piller ! det sköna är ju iaf att det går över efter första pillret annars hade jag nog dött ett par gånger det senase året . Har även hörs att typ tranbär eller lingondricka ska förebygga urinvägsinfektioner.. nån som vet om det stämmer? Måste verkligen hitta nått det kan ju inte vara normalt att ha det så ofta ? och den här gången är det typ värre än någonsin .. lovar att det typ inte gick bort förra gången så att det är världens infektion nu ..
a l l t i d   m i n    t u r   ! !



Men Men då blir det iaf en lugn helg vilket blir skönt. har längtat efter att bara vara hemma och mysa en hel helg, men är lite för lättövertalad när det gäller att gå ut. måste skaffa mig självdiseplin .
Så nu är väl alla andra planer för veckan bara att lägga åt sidan och vila istället.
Ska iaf på en kalkon middag på lördag hon min mammas faster och farbror alltid helt sjukt mysigt =) får se om J följer med också, dom blir alltid så glada när han är med.
Annars blir det kanske en snabb fika med pennylin imorgon måste ju hänkta min väska iaf .. palla va glömsk.

Ja Ja nu har jag väl klagat klart .

Kommentarer
Postat av: Lalla

Usch, hade en rejal urinvagsinfektion for nagra manader sedan, vantade i flera dagar innan jag gick till en lakare och fick antibiotika ocksa och da madde jag riktigt daligt.. Krya pa dig!



Haller pa med din design forresten, jag vet att det tar tid men den ar klar snart :)

2009-01-06 @ 19:05:08
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback