Glad och trött tjej

Ush är verkligen helt slut! Men det blir så fint här
Det är dags att ta sig i säng nu för en annan har ju fyra veckor kvar till semester.. Känns extra kul när alla man känner börjat räkna ner dagar och timmar... Jaja själv räknar jag fortfarande ner veckorna! S.U.C.K

Blir lite TVmys i sängen tror jag.. Känner mig förtjänad av att inte göra någonting nu! Är ju Big four nu på tv också så det ska jag nog gosa ned mig i sängen med. Eller varför inte en bra film..
Får se när J tänkte komma hem också.. vi hörs väl inte föränn imorgon iofs.

Börjar 11 imorgon så hör av mig innan jag sticker iväg

Bjuder på an gammalbild då jag inte fastna på kort idag !

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack snälla du<3 allt bra idag?:)

2011-07-04 @ 10:19:18
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback