Måndag 14:50

Oj oj redan måndag igen, min helg gick för fort! ge mig helg igen! Har så mycket som jag inte hunnit göra!

Men men hur mycket man än önskar att dygnet hade 10 extra timmar kommer det inte att ske så det är väl bara att bita ihop och lösa så mycket som möjligt på sin "fritid".
Ush va på fruktansvärt dåligt humör imorse och inte blev det bättre när J bara kollar upp ser att det regnar och konstaterar att han jobbar hemifrån idag. Vissa har det bra. Själv fick jag springa hem till mig i regnet byta skor och hämta en jacka eftersom jag var dyngsur redan efter 5 min.
Men men nu är det fint väder igen så nu är humöret bättre också, är ju så kraftansträngande att vara sur/på dåligt humör så lika bra att borsta av sig det och blicka framåt!


Nu sitter jag på jobbet igen och har snart lunch. Det har ju slutat att regna nu så kanske blir en lite promenad så att man får röra på sig lite, kontorsråtta som man är.

Idag är det jobb till 20:00 som gäller.


Hoppas ni haft en fantastisk start på veckan!

/Therése




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback