14:47

Sitter och klickar runt på nätet mellan bloggar och nyheter, har inte så mycket att göra idag tyvärr. Dagar som denna går så långsamt. Måste hitta på ett sätt att få denna dag att gå fortare.
Känner mig helt handikappad utan min mobil. Hur klarade sig folk innan mobilernas tid? Det värsta är att jag har två ladare och ingen av dem är hemma hos mig. Ibland blir jag trött på mig själv.

Har precis skrivit min strategi som jag ska följa här på jobbet denna månad, varför är jag så bra på att ha en strategi när det gäller jobbet?  Jag måste se till att skriva en strategi för mitt liv, mina mål och hur jag tänker ta mig dit! Det ska bli en utmaning för att par kvällar här framöver.
Men det blir ju i alla fall ett steg mot den framtid jag strävar efter.

Nu är det äntligen dags för lunch om en stund och idag blir det pyttipanna. Och sedan jobb fram till 20:00 ikväll igen.

Pratat med J nu iaf så jag drar dit efter jobbet och äter och sen får vi se om jag pallar gå hem eller om jag stannar. Hur som kan jag iaf ladda luren :D.

Simma lugnt!

/Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback